Outsourcing funkcji Pełnomocnika ds. zarządzania systemem jakości

Zakres usługi w ramach outsourcingu Pełnomocnika ds. Jakości
W ramach tej usługi firma zyskuje odpowiedzialną i profesjonalną osobę, bez konieczności zwiększania funduszu płac.
Osoba posiada uprawnienia i obowiązki w następującym zakresie:
- Reprezentowanie firmy wobec organizacji certyfikującej oraz nadzorującej System Zarządzania Jakością
- Zatwierdzanie dokumentów pod kątem ich adekwatności z wdrożonym Systemem Zarządzania Jakością
- Przeglądanie dokumentacji oraz zapisów nadzorowanych w systemie jakości
- Wycofywanie dokumentów i zapisów niezgodnych z zapisami Systemu Zarządzania Jakością
- Dokonywanie zmian w dokumentacji systemu zgodnie z odpowiednią procedurą
- Szkolenie pracowników firmy w zakresie działania systemu jakości
- Ustanawianie obszarów do doskonalenia i prowadzenie działań doskonalących w tym zakresie
- Wprowadzanie zaleceń dotyczących doskonalenia
- Dokonywanie zmian w dokumentacji systemu zgodnie z odpowiednią procedurą
- Dokonywanie audytów wewnętrznych systemu, procesów i wyrobów
- Współudział w przeglądach zarządzania