Outsourcing funkcji Pełnomocnika ds. zarządzania systemem jakości

outsourcing pełnomocnika jakości

Zakres usługi w ramach outsourcingu Pełnomocnika ds. Jakości

W ramach tej usługi firma zyskuje odpowiedzialną i profesjonalną osobę, bez konieczności zwiększania funduszu płac.

Osoba posiada uprawnienia i obowiązki w następującym zakresie:

  • Reprezentowanie firmy wobec organizacji certyfikującej oraz nadzorującej System Zarządzania Jakością
  • Zatwierdzanie dokumentów pod kątem ich adekwatności z wdrożonym Systemem Zarządzania Jakością
  • Przeglądanie dokumentacji oraz zapisów nadzorowanych w systemie jakości
  • Wycofywanie dokumentów i zapisów niezgodnych z zapisami Systemu Zarządzania Jakością
  • Dokonywanie zmian w dokumentacji systemu zgodnie z odpowiednią procedurą
  • Szkolenie pracowników firmy w zakresie działania systemu jakości
  • Ustanawianie obszarów do doskonalenia i prowadzenie działań doskonalących w tym zakresie
  • Wprowadzanie zaleceń dotyczących doskonalenia
  • Dokonywanie zmian w dokumentacji systemu zgodnie z odpowiednią procedurą
  • Dokonywanie audytów wewnętrznych systemu, procesów i wyrobów
  • Współudział w przeglądach zarządzania